Достъп до тракери
Къде в менютата се намира раздел: Тракери?
Справка - Тракери: Обобщена справка обекти за период
Справката извежда общ брой посетители за указан от Вас период индивидуално за всеки един избран отново от Вас обект.
Първи вариант за достъп до справката:
От главната страница на модула натиснете бутон Справки и изберете: Обобщена справка обекти за период.
Втори вариант за достъп до справката:
С цел улеснен достъп до справките: всички справки са изнесени в отделно меню: СПРАВКИ
1. Отбележете период, каква информация искате да Ви се зареди и за кои складове/обекти да се отнася.
2. Натиснете: Excel СПРАВКА.
Справка - Тракери: Ден по ден справка за избран обект
Справката извежда посетителите ден по ден за един избран склад. За избран от Вас период.
Първи вариант за достъп до справката:
От главната страница на модула натиснете бутон Справки и изберете: Ден по ден справка за избран обект.
Втори вариант за достъп до справката:
С цел улеснен достъп до справките: всички справки са изнесени в отделно меню: СПРАВКИ
1. Отбележете период, каква информация искате да Ви се зареди и изберете склад/обект.
2. Натиснете: Excel СПРАВКА.
Добавяне на данни в тракерите от Excel
Ако няма изградена пълна автоматизация между Вашата система за тракерите и abisoft®ERP можете да добавяте информация от Excel файл. Как става това?
Да приемем, че Вашата система генерира Excel файлове подобни на примерния. Как точно ще са наименовани колоните няма никакво значение. Задължителната информация, която трябва да съдържа файла е:
В примерния файл умишлено не сме попълнили взаимозаменяеми данни т.е. някъде липсва номер, но има ID на обекта и обратно.
Зарежда се нов прозорец, които в ляво показва имената на полетата в базата-данни, а в дясно ни показва падащи менюта с имената на колоните както са подадени от Excel файла.
1. Вие следва само да укажете коя колона от Excel файла на коя колона от базата-данни да отговаря;
- Ако за дадено поле нямате информация и тя не е задължителна - просто не го указвайте (както в примера с поле: ontime)
2. Натиснете: ИМПОРТ;
Ако всичко е минало наред и няма изведена грешка ще Ви се покаже прозорец за успешно добавяне.
*Записва се ЛОГ на действието.
След това от главната страница на модула в панел: Непроверени записи:
1. Валидирайте записите като натиснете бутона: ВАЛИДИРАНЕ
- Софтуерът ще провери за обект ID и номер и където има липси ще си ги попълни от базата-данни с обектите.
- Софтуерът ще провери датите: ontime и datata и ще си ги оформи сам.
2. Ако след валидиране останат записи, то при тях има критични грешки и няма как да бъдат добавени в тракерите.
- Примерни критични грешки са: За даден запис няма нито обект ID нито номер; Няма нито една дата;
- Следва да си коригирате информацията в Excel файла точно за тези конкретни редове и да подадете нов ИМПОРТ.
Ръчно добавяне на записи в тракерите
Ако не разполагате със система, която може автоматично да генерира брой посетители и да подава на abisoft®ERP информацията, можете да въвеждате ръчно данните.
От главната страница на модула в панел: Добави / Редактирай записи въведете желаната дата и натиснете ПРОВЕРИ.
Ръчна редакция на записи в тракерите
Ако не разполагате със система, която може автоматично да генерира брой посетители и да подава на abisoft®ERP информацията или желаете да редактирате конкретен ден можете да го направите ръчно.
От главната страница на модула в панел: Добави / Редактирай записи въведете желаната дата и натиснете ПРОВЕРИ.